måndag 29 oktober 2012

LÅT MIG PRESENTERA: MINA NYA KINDER!

Förresten!! Nu börjar man se det klara resultatet av behandligen hos Laser Center förra veckan.
Botoxen har börjat verka och fillers "kommit tillrätta".

Bilden nedan är inte redigerat någonting, förutom att jag tagit bort röda ögon.
Ser ni vilket snyggt. slätt och "flickigt" ansikte jag fått!?!? Inte en endaste liten rynka!!
Inte ens en misstanke till rynka någonstans! :)
Mina nya kinder är såååå fina!!!
Jag tog ju botox i käkmusklerna också, och detta tillsammans med fillers i kinderna gör att jag fått en helt ny ansiktsform! Jag är så nöjd!!!

Tog även fillers i det nasolabiala vecket (vecken från näsan ner till munvikeln), det ger ett slätare och mjukare ansiktsuttryck... Syns inte så mycket när jag ler så mycket som på bilden, men ändå :)

Ska på återbesök om några veckor, man behöver oftast lägga i lite korrigering med Botox på vissa ställen för att göra ansiktet symetriskt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar