onsdag 24 oktober 2012

SMÅSPRING PÅ SÖDER

Idag har jag haft en "fixar-dag". Postat viktiga brev, valt ut tyg till scarfs (eventet i november), gått momskurs hos Skatteverket, vart läxhjälp, fixat naglar, vart hos frissan...

Jag ska närmsta tiden gå till frissan två gånger i veckan för att få styling. Ni vet, jag kämpar mot en jäkla höstdepp. Känner mig som en gråmus och behöver lite glam i tillvaron ;)
Eftersom jag har löshår hamnar det oftast i en slarvig knut på skallen :) Jag tvättar håret två gånger i veckan och en frisörstyling håller flera dagar! Det är faktiskt jäkligt smidigt. Haha, jag hatar verkligen att sitta med håret framför spegeln...

Imorron är en heldag med kul. Först skola mellan 08-15, sen träffa Vanessa och därefter åka ut till min läkare i Solna! Ska bli så kul att träffa Vanessa. Jag har träffat en del människor i mina dagar, men jag är typ starstruck inför att träffa henne :) Hon är verkligen någon som imponerat på mig!

Efter min lilla dejt med henne har jag tid hos Laser Center i Solna, ska ordna lite botox och ta bort pigmentsförändringar i ansiktet. Har några små fläckar som jag stör mig på varenda dag i spegeln och jag tycker mina kråksparkar börjat synas allt mer... Kanske, om jag gräver långt ner i plånboken fyller jag på lite läppar...
Jag är en frekvent kund åt Jean som äger kliniken, han är grym! Har dessutom flera väninnor som gör läppar hos honom, han har verkligen tekniken att forma...! Ska ta lite före och efter bilder åt er imorron.

Har även ett litet projekt som är hemligt... Hehe, det innefattar filmning och diverse kul upptåg :) Tänk er "69 saker om sex" goes Evelina ;) hehe håller tummarna att allt klaffar... To be continued....

Idag börjar ett nytt pusselprojekt!
För att skapa de bästa förutsättningarna krävs följande:
 - levande ljus (mys/meditation faktor)
 - rengör bordet ordentligt!! Viktigt, eftersom ett pussel kan pågå upp emot en vecka...
 - första dagen ägnas åt att färgsortera bitarna. Tex alla blå (himmel) i en hög, alla gröna (tex gräs) i en hög osv...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar