onsdag 10 oktober 2012

IDAG ÄR DET FETINGPARTY!!!

YES!! Idag ska jag ut och rrrrööja!! Lillördag, klackarna i taket, woop woop!!
Jag har lagt upp allt perfekt: Sovit länge för att orka rejva hela natten, lagt ansiktmask och målat naglarna (både tår och fingrar), ordnat hundvakt... Jag ska ha på mig en "kick-ass fierce kort jävla disco klänning"och ska känna mig sååå snygg. Lösögonfransar och gin-tonic framför spegeln innan utgång...
Det är jag och Basse som ska ut. Lite trist, han är inte alls lika peppad och påstår fortfarande att
"...du ska få hänga med till Norra Brunn och glo på stand up.... Ingen jävla klänning, det fattar du väl själv!? Vi ska stanna max ett par timmar, va nykra eftersom vi ska hämta mamma klockan 23 på t-centralen...."
Men moooahahaha han fattar ju ingenting!!!! Jag ser framför mig en galen natt, dansandes på bardisken. Vaska champagne och göra stage dive ut på dansgolvet. Imorron ska vi vakna upp på ett hotellrum med en feting nota, haft den ballaste efterfesten. Yeeeaaahhh!!!

Sist vi va ute... I somras!? Älsklingen är fasiken skyldig mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar