torsdag 11 oktober 2012

JÄKLA DUKTIG KICKA


Sitter i soffan helt sluuuut... Jag har vart så jäkla effektiv sedan jag gick upp imorse!! 
Först va det plugg, därefter möte med kund till mitt företag. Efter lunch blev det att skriva offerter och skicka några fakturor, senare styrde jag kosan mot bibblan för att jobba åt Röda Korset. Emellan allt hann jag som sagt kika lite på ringar hehe ;)
Kvällstid har ägnats åt att briefa personal till nästa stora event. Det är en del att hålla reda på, har nämnligen femton pers som är inblandade... :) Kul men tufft! Det blir mitt största jobb med företaget so far...! 


Hade en så gullig tjej i läxgruppen idag! Hon gick i tredje klass och satt från 16-19 hos mig. Hade åkt tunnelbana själv, så jäkla duktig (men lite osäkert så sent!?!?). 
Detta tog typ en timma att lösa:


1 kommentar: