måndag 29 oktober 2012

SÖNDAGSKUL

Följe med Vanessa på en spontanutgång igår. Orangeriet hade mingelkväll, riktigt kul! Jag går mycket hellre på såna tillställningar än att röja på krogen, där man inte kan kommunicera.

Vanessa har galet roliga vänner, de flesta homosexuella män :) Jag blev helt "caught up in the moment", fy fasiken va de kan festa!! De är inte alls lika stela och medelmåttiga som vi hetro... Tyvärr hade jag och Vanessa fri bar vilket resulterade i hemgång redan 00 för mig :) Haha, började se dubbelt så jag ringde Basse och satte mig i en taxi. Vilken amatör jag är... :)
Skrev ett inlägg under rubriken "Bögar irriterar" på min tv3.blogg:

"Va på en spontanutgång med Vanessa igår. Har nog aldrig träffat så många bögar under hela min livstid som jag gjorde inatt under sex timmar... 
Fashinationen över hur gaykillar festar kvarstår. 
Det dansas, skålas, hånglas, skrattas m.m. Alla är så jävla snygga, det är en genomgående perfektion av varje individ.
Vet inte om jag vågar påstå att de är lite mer slampiga än oss trista hetro, men det pussas fan en hel del i sofforna ;) Kort sagt: de är sååå jäkla mycket roligare än oss andra gråmusar... 
Irritationen över utanförskapet till dessa människor och deras värld gnager lite på mig. 
Dels har jag fel kön, dels är jag straight. Jag är liksom genomgående helt fel. Jag kommer aldrig bli en i deras gäng.
Hade verkligen skitkul igår men ändå sitter jag här och är lite bitter. 
Bögar festar mycket bättre.
Fan kan inte jag va bög för!?
Kanske lika bra, jag hade nog legat med alla. Jag hade vart en snygg jäkla slampa. Flörtat, minglat och vart på alla balla efterfester.
Bögar irriterar med sin lyckliga karisma."




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar