torsdag 4 oktober 2012

NY DAG - NYA LÄRDOMAR

Idag är det utbildning hos Skatteverket och jobb i klädbutiken.
Mellan 13-16 är det föreläsning hos Skatteverket om bokföring. Jag har, än så länge, ingen revisor i företaget och jag gett mig fanken på att klara bokslutet själv. Skatteverkets personal är alltid så trevliga, visste ni att deras motto är "hjälpa er att göra rätt"? Tycker det är en fin inställning och de är alltid så "service-minded". Dock vet jag av erfarenhet att kryssar man fel i bara en endaste liten ruta i någon blankett från dom så kan det få tio nya blanketter som följd, därav ska jag verkligen få allt korrekt till nyår!

Ikväll blir det plugg, det är tenta redan den 13e.... Huuua, måste fixa!!

Lite av vad som fotades i tisdags...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar