fredag 5 oktober 2012

ÄNTLIGEN FREDAG!

Tänk att man kan länga så mycket till helgen!? Även fast jag och min man gör samma sak på helgerna, vecka efter vecka slutar vi aldrig längta... Det är fasiken helt underbart att "bara vara" med sin kärlek.

Mitt recept på njutning i världsklass:
 - Soffmys med lite bira eller vin
 - Godis
 - En partner
Sätt er i myskläder framför tvn. Variera mellan vin och godis under pågående tvprogram/film. Varva detta med lite partnergos i reklampauser!
Vill man toppa detta går det bra att plantera lite sticklingar eller lägga pussel. Det förhöjer mysfaktorn.
Levande ljus är också bra ;)

Idag har jag haft trist besök till Apoteket och hämtat ut p-piller. Jäklar, jag som helst ville ha barn igår... Fixade nya naglar och tog en pedikyr... Nice dag....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar